Logo
Logo-ul, fiind simbolul companiei, va reprezenta baza principala in crearea identitatii vizuale a afacerii.
Logo-ul, fiind simbolul companiei, va reprezenta baza principala in crearea identitatii vizuale a afacerii.
Alegerea de font-uri este foarte importanta intr-o identitate vizuala, acesta fiind usor de citit de clienti.
Utilizand numai culori ce armonieaza elementele intre ele, va atrage privirea clientilor mai rapid.
Imaginile sunt selectate cu grija pentru a crea o identitate vizuala unica, dar fara sa incarce prea mult.
Identitatea vizuala a unei afaceri reprezinta imaginea companiei. Contine elementele ce reflecta obiectul de activitate, produsele, serviciile si alte informatii relevante companiei. Acestea atrag atentia potentialilor clienti si creste numarul de vanzari.
Pentru orice tip de afacere, identitatea vizuala este foarte importanta, fiind ceea ce atrage potentialii clienti mai repede. Fara o identitate vizuala corecta, clientii nu vor sti obiectul tau de activitate, si nu vor fi interesati sa afle mai mult. Ceea ce duce la pierdere mare in vanzari. Esti nou pe piata si nu ai nicio identitate vizuala? Considera serviciile de branding oferite de Cidev Concept. Or logo-ul tau nu mai atrage nicio atentie pentru clienti? Va stam la dispozitie cu serviciile de rebranding.
Solutii Eficiente Pentru Marketing Online!
Indiferent de tipul de afacere si de vechimea acesteia, echipa noastra
este gata sa te ajute cu cele mai eficiente strategii de marketing. Alaturi de noi, succesul este mai aproape!
Pentru orice afacere, fie de inceput sau cu vechime pe piata, este foarte importanta o imagine clara si precisa. Poti considera serviciile de identitate vizuala Brasov oferite de Cidev Concept. In activitatea noastra de peste 10 ani, am castigat experienta vasta in domeniul de grafica publicitara si avem cunostintele necesare crearii unei identitati vizuale unice. Suntem in pas cu noile tendinte in materie de grafica publicitara, si utilizam noile programe de design grafic. Pachetele de identitate vizuala sunt diverse, pentru fiecare afacere. Astfel, daca pornesti o noua afacere, te putem ajuta in a crea o imagine unica pentru compania ta. Sau daca ai nevoie de un nou redesign pentru identitatea vizuala, vom propune idei noi si creative. Pentru orice intrebare va stam la dispozitie!
In cadrul unei identitati vizuale a unei companii, sunt incluse mai multe, cum ar fi materialele publicitare traditionale. Chiar daca internetul este cel mai des folosit, materialele publicitare sunt inca folosite pentru a raspandi informatii despre afaceri. Cartile de vizita, cu o imagine clara a companiei, contin datele de contact. Pliantele, ce cuprind informatii utile despre produse si servicii, sunt distribuite in mai multe locuri. Manualul de identitate contine informatii si elementele ce au stat la baza crearii identitatii vizuale. Nu ezitati sa ne contactezi pentru grafica publicitara pe materialele publicitare.
Logo-ul reprezinta baza identitatii vizuale al unei companii, fiind primul lucru vazut de potentialii clienti.
Accesoriile de buzunar ale oricarui afacerist, acestea contin datele de contact ale companiei.
Pliantele contin informatii despre produsele si serviciile companiei si sunt usor de raspandit prin diferite locuri.
Sunt materiale de publicitate ce cuprind elementele identitatii vizuale, fiind logo-ul, date de contact, sloganele etc.
Acesta prezinta in mod concret serviciile si produsele unei companii, fiind distribuit usor in diferite locuri.
Contine toate elementele ce au fost utilizate in crearea identitatii vizuale, cum ar fi logo, imagini, texte etc.
Solutii Inteligente De Marketing Online!