Advertoriale SEO – Campaniile de advertoriale reprezinta o strategie publicitara excelenta pentru a ajunge la clientii potentiali. Acestea iti permit sa comunici un mesaj eficient, sa promovezi un produs, un loc sau un serviciu si sa creezi o legatura cu clientii tai. Alege campanii advertoriale deoarece sunt rentabile si pot ajunge la un public larg, permitandu-ti sa iti creezi o imagine pozitiva pentru afacerea ta. In plus, poti folosi campanii advertoriale pentru a capta clienti potentiali, pentru a creste vanzarile si pentru a creste gradul de constientizare a marcii. Cu o strategie corecta, advertorialele pot fi un instument puternic pentru orice afacere.
Advertoriale SEO – Ce este un advertorial?
Advertorialul este o reclama plasata in cadrul unui editorial al unui site, al unei reviste sau ziar, pentru a le disocia de reclamele pur comerciale pe care cititorii le evita in mod constient sau inconstient.
Termenul original de advertorial este alcatuit din doua concepte: advertorial si editorial. Un advertorial clasic combina aspectele centrale ale publicitatii si continutul editorial. Mai este cunoscut sub numele de adverticle, o contractie dintre advert si article. Agentii de publicitate le promit clientilor ca cititorii nu vor percepe astfel de advertoriale ca fiind publicitate ci mai degraba ca pe o contributie editoriala fireasca. Scopul este acela de a folosi aceasta tactica pentru a beneficia de credibilitatea ofertei jurnalistice ca parte a publicitatii native pe respectiva pagina. In cel mai bun caz, continutul creeaza o valoare adaugata pentru cititor si este perceput mai clar decat un mesaj publicitar pur.
O campanie advertoriale este mai relevanta. Editorii ofera de obicei zone si blocuri de text limitate pentru anumite subiecte in aceste advertoriale.
Ce parere are Google despre advertoriale?
Daca vrei sa te bucuri in continuare de succes pe web depinzi de traficul organic pe motorul de cautare Google asa ca trebuie sa respecti regulile impuse de acesta. In primul si in primul rand trebuie sa faci diferenta intre advertoriale si articole partener. Acest tip de articole partener este, de asemenea, utilizat de bloggeri in cadrul a ceea ce poarta numele de schimb de linkuri pentru a optimiza profilul de backlink.
In cazul in care aceasta practica este folosita in exces, bloggerul risca sa fie penalizat de Google. Acest risc este considerabil redus in cazul advertorialelor, daca elementul publicitar este plasat corespunzator. Google porneste de la premisa ca legaturile platite nu influenteaza pozitiv clasamentul unei pagini web e motoarele de cautare.
Advertoriale SEO – Drept urmare, aceste linkuri publicitare ar trebui sa fie marcate cu atributul nofollow. Robotul de indexare al Google nu ia in considerare linkurile marcate cu acest atribut la calcularea popularitatii linkurilor. Drept urmare, atributul nofollow al unui link nu creste popularitatea linkurilor unei pagini si nu are niciun beneficiu in ceea ce priveste clasamentul in motoarele de cautare. In plus, marcarea clara a articolelor platite este in conformitate cu principiile de transparenta si lizibilitate ale Google. Cititorului trebuie sa ii fie foarte clar daca un link sau un articol a fost platit. Aceasta marcare trebuie sa fie vizibila si usor de inteles.
Care sunt avantajele oferite de o campanie advertoriale?
Prin ce se deosebeste o campanie Advertoriale SEO de alte tipuri de publicitate? Prin faptul ca este o comunicare bazata pe continut, in conformitate cu experienta utilizatorului, o alternativa la campaniile publicitare clasice. Cititorii citesc in mod natural un articol deoarece publicitatea este adaptata la linia editoriala: este contextuala, complementara si eficienta.
Advertoriale SEO – Spre deosebire de o campanie publicitara clasica, cu pop-up-uri, culori puternice si un design care seamana cu o reclama, un advertorial este integrat nativ in continut darorita aspectului sau. Pe internet, doar 20% din Advertoriale SEO sunt identificate drept publicitate de catre utilizatorii web. Doresti sa comunici despre produsele si serviciile oferite? Apeleaza si tu la o campanie advertoriale. Acest format special ofera o serie de informatii aprofundate cu privire la expertiza ta si iti permite sa iti imbunatatesti imaginea si eficienta.
In functie de obiective, de publicul tinta si de buget, advertorialele pot capata mai multe forme
Iata cateva exemple:
- Articole. La prima vedere, un advertorial sub forma unui articol arata caun articol de presa clasic. Inca de la primele cuvinte din titlu sau primele cuvinte din articol, marca este pusa in ecidenta. Acest lucru este intarit de fotografii, adesea realizate special pentru aceasta ocazie de un fotograf profesionsit. Un articol sponsorizat serveste drept tranzitie pentru a facilita aflarea de informatii depsre o companie.
- Retelele sociale, noul canal de comunicare. Retelele sociale reprezina noile canale de comunicare. Continutul de marca nu face exceptie de la regula si poate sa profite de aceasta tendinta puternica.
- Newsletter. Numeroase sunt persoanele care s-au abonat deja la un newsletter. Acest format prezinta avantajul de avea deja aprobarea utilizatorului web care s-a inscris din proprie initiativa. O forma de angajament intre cititor si mediu confera credibilitate continutului marcii.
Pentru a asigura succesul unei campanii advertoriale este important sa o pregatesti din timp. In primul rand, trebuie sa ai o lista de clienti calificati. Pentru a face acest lucru, poti utiliza metode de captare a e-mailurilor, prin intermediul site-ului tau web, de exemplu. Apoi, trebuie sa iti faci timp pentru a personaliza mesajul care va fi trimis, pentru a obtine o rata ridicata de implicare. Aceste campanii advertoriale sunt, asadar, o tehnica de marketing care revine in forta si care cucereste piata.