Search Engine Optimization, adica SEO nu tine doar de paginile de Internet. Dupa cum stii bine deja, este recomandat sa ai conturi si pe retelele sociale pentru a putea promova o afacere si pentru a-ti dezvolta imaginea de marca.
Continutul prezent pe aceste retele, in general pe Facebook, Twitter sau Instagram, se poate folosi mai intai pentru a trimite unele mesaje clientilor actuali si potentiali. Dar, aceste conturi se pot folosi si pentru a ameliora prezenta unei firme pe motoarele de cautare.
Retelele sociale precum Facebook sau Facebook business manager au un rol foarte important, chiar esential in difuzarea de informatie. Pe plan profesional, trebuie sa se foloseasca deci facebook seo pentru cea mai buna strategie de marketing. Cu siguranta ca nu va influenta in mod direct referentierea naturala a site-ului tau, dar va contribui la ameliorarea notorietatii tale.
Ce impact are Facebook asupra referentierii naturale?
Facebook Seo este o modalitate excelenta de a genera trafic. Daca reusesti sa atragi atentia utilizatorilor de Facebook si sa ai o interactiune interesanta cu ei, vei avea mai multe sanse de a -i putea dirija pe site-ul tau web si de a-i fideliza.
Trucuri Facebook pentru a ameliora traficul la tine pe site
Sa creezi o pagina nu este de ajuns pentru a avea un impact asupra notorietatii. Folosirea retelei sociale Facebook pe post de strategie digitala si pe post de retea sociala de firma este o munca ce se efectueaza pe termen lung, care necesita rabdare, o supraveghere permanenta si o indemanare precisa.
Iata cateva trucuri si sfaturi care ar putea sa iti vina in ajutor
Facebook Seo – Fii atent la numele paginii tale de Facebook
Numele paginii tale de Facebook trebuie sa fie profesionist, trebuie sa fie pertinent. De asemenea, trebuie sa indice in mod clar care este domeniul tau de activitate si care sunt produsele tale. Evita titlurile lungi care nu sunt deloc intelese sau clare.
Foloseste-te de cel mai bun URL. Trebuie sa folosesti un URL de tipul: www. Facebook.com/NumeleMeu. Avantajul este ca poti introduce sau folosi in adresa ta un cuvant cheie sau numele domeniului sau al intreprinderii tale.
Foloseste linkuri pe pagina de Facebook a firmei tale. Cu siguranta ca link-urile pe care le folosesti pe pagina ta de Facbook nu vor ameliora referentierea naturala, dar iti vor permite sa ai mai multi utilizatori si drept consecinta si sansele de a gasi unii noi clienti potentiali. Aceste link-uri vor trimite inspre unele pagini, articole sau bloguri de la site-urile tale. Sunt accesibile nu numai pentru followeri, ci si pentru prietenii tai virtuali.
Trebuie deci sa integrezi unele linkuri interesante care duc la produsele tale si la noutatile tale.
Foloseste backlinks care duc la paginile tale de Facebook. Cel mai bine ar fi sa te folosesti si de unele butoane precum: Ne vedem pe Facebook sau Ne puteti gasi pe Facebook. In acest fel, vei incita internautii sa viziteze paginile tale de Facebook. Devenind fani, informatia pentru internauti va deveni mai accesibila si mai vizibila.
Lucrurile pe care le publici trebuie sa fie vizibile pentru toata lumea
Facebook Seo – Trebuie de asemenea sa verifici care sunt parametrii de confidentialitate pentru Facebook si sa vezi daca postarile sunt publice pentru toata lumea, pentru fani, dar mai ales pentru toti utilizatorii de Facebook. Unele persoane nu dau like decat dupa ce au verificat continutul unei pagini.
Foloseste cuvinte cheie in postari. Rezultatele de pe motoarele de cautare include unele link-uri care trimit la site-uri, bloguri, dar si la unele publicatii inserate in mediile sociale. Cel mai bine ar fi deci sa inserezi in publicatiile tale texte bazate pe termeni si expresii bine gandite. Hashtag-urile pot favoriza si ele strategia de SEO.
De exemplu, poti profita de descrieri pentru a le adauga imaginilor, videoclipurilor, infografiilor si link-urilor, dar si pentru a introduce texte care contin cuvinte cheie.
Se poate profita si de butoanele Info sau Apropo pentru a insera unele link-uri utile si cuvinte cheie.
Popularitatea este extrem de importanta atunci cand vrei sa optimizezi o pagina de Facebook
Continutul trebuie sa fie cat mai atractiv si mai popular, deci o prioritate atunci cand vrei sa optimizezi o pagina de Facebook. Lumea ptrece in medie 2 ore si 20 de minute pe retelele sociale. Si in acest timp este bombardata de postari, de videoclipuri, de poze sau de tweets. Daca un continut nu va fi atractiv si popular, vei fi si tu intr-un ocean de postari, de continut si nimeni nu va mai fi atent la tine.
Popularitatea unei pagini pe retelele sociale se poate masura prin numarul de urmaritori, followers. Dar si prin felul in care sunt acestia angajati, like-uri, partajari sau comentarii. Rata de implicare se calculeaza prin numarul de persoane care au participat la o postare, impartit la numarul de accesari ale postarii, inmultit cu o suta. Cu cat un continut va fi mai atractiv si mai util pentru cei care vin la tine pe pagina, cu cat vor fi mai multe sanse ca acestia sa interactioneze cu postarile tale.
O alta modalitate de a ameliora popularitatea trece, la fel ca si SEO, prin elaborarea unei strategii de netlinking. Poti sa aduci astfel backlinks de pe site-ul tau Web pe pagina ta de Facebook. Se poate mari astfel traficul pentru pagina ta de facebook cu utilizatori calificati care provin de pe site-ul tau.